ذاکرین 313 مکتب الزهرا علیها السلام
ذاکرین 313 مکتب الزهرا علیها السلام
دانلود مطالب مذهبی و مداحی

در ازای استفاده از مطالب صلوات با عجل فرجهم بفرستید

 

 

شهدا را یاد کنیم حتی با یک صلوات

 

 

 

شهید حمید باکری ره

دعا کنید خداوند شهادت را نصیب شما کند در غیر این صورت زمانی میرسد که جنگ تمام میشود و رزمندگان امروز

سه دسته میشوند

دسته ای به مخالفت با گذشته ی خود بر می خیزند و از گذشته پشیمان می شوند

دسته ای راه بی تفاوتی را بر میگزینند و در زندگی مادی غرق میشوند و همه چیز را فراموش میکنند

و دسته ی سوم به گذشته ی خود وفادار می مانند و احساس مسئولیت میکنند که از شدت مصائب و غصه ها

دق خواهند کرد پس از خدا بخواهید که با وصال شهادت از عواقب زندگی بعد از جنگ در امان بمانید چون عاقبت

دو دسته اول ختم بخیرنخواهد شد و جزو دسته سوم ماندن بسیار سخت و دشوار خواهد بود

اللهم انی اسئلک ان تجعل وفاتی قتلا فی سبیلک تحت رایه نبیک مع اولیائک

بارالها از تو درخواست میکنم مرگ مرا شهادت در راه خود وتحت پرچم پیامبر واولیائت قرار دهی

 

 

 

شهید حاج حسین خرازی ره

قبلا چند کلمه ای نوشته بودم فکر کنم تکمیلی چند کلمه دیگر باید بنویسم. خدایا غلط کردم. استغفرالله. خدایا

امان از تاریکی وتنگی وفشار قبر و سوال منکر ونکیر ودر روز محشر قیامت به فریادم برس. خدایا من دلشکسته

و مضطربم صاحب پیروزی و موفقیت تو را میدانم و بس بر تو توکل دارم. خدایا تا زمان عملیات فاصله زیاد نیست.

خدایا به قول امام خمینی تو فرمانده کل قوا هستی خودت رزمندگانت را پیروز بگردان و شر صدام و کفار را از سر

مسلمین بکن. خدایا از مال دنیا چیزی جز بدهکاری و گناه ندارم. خدایا تو خود توبه مرا قبول کن و از فیض عظمای

شهادت نصیب وبهرمندم ساز از تو طلب مغفرت وعفو دارم یا واسع المغفره یا من سبقت رحمه عن غضبه.

از همسر خوب وایثارگرم کمال تشکر وسپاس گذاری را دارم انشاءالله مرا می بخشید الحمدلله خداوند

لطف و کرم فرمود به سلامتی او را مهدی یا زهرا اسم بگذار و از خوراک وطعام حلال و طیببه او بخوران

و او را سرباز و طلبه امام زمان<عج> تربیت کن که این خود هدیه ای است به پیشگاه خداوند باری تعالی و

کاهشی باشد از عذاب قبر و آخرت وقیامت. میدانم در امر بیت المال امانت دار خوبی نبودم و زیاده روی کرده باشم

خلاصه برایم رد مظالم و آمرزش بخواهید والسلام.

 

 

 

 شهید حاج ابراهیم همت ره

 ملت ما معجزه گر قرن است و من سفارشم به ملت تداوم بخشیدن به راه شهیدان و استعانت

از درگاه خداوند است تا این انقلاب را به انقلاب حضرت مهدی<عج> وصل نماید

ودر این تلاش پیگیر مسلما نصر خدا شامل حال مومنین است.

پپدر ومادر! من زندگی را دوست دارم، نه آنقدر که آلوده اش شوم و خویش را گم و فراموش کنم.

علی وار زیستن ، علی وار شهید شدن و حسین وار زیستن، حسین وار شهید شدن را دوست دارم.

وجدان قاضی خوبی است، شبها بنشینیم این وجدان را قاضی کنیم، امروز من کار خودم را کردم یا نکردم.

وجدانتان به شما میگوید چکار کنید، نه بگویید فرمانده لشکر، نه نگویید فرمانده گردان و نه فرمانده تیپ

وجدان را قاضی کنید آن وظیفه ای که بر عهده ی شما بود انجام داده اید یا نه.

من خاک پای بسیجی ها نمی شوم. ای کاش من یک بسیجی بودم و در سنگر نبرد از آنها جدا نمیشدم.

شما بسیجیان شریف تجسمی از روحیه بالا و برتر یک انسان کامل هستید و امام زمان<عج> همواره

در کنار شما بسیجی ها است. ما از شهید دادن نمی ترسیم، ولی از این می ترسیم که خدای ناکرده

روزی این خونها به ناحق ریخته شود و ما خدای ناکرده، تزلزلی در راهمان واستقامتمان

ودر توانمان پیدا بشد که انشاءالله این نباید باشد.

حقیقت این است که هرجه بگوییم خسته شدیم، بریدیم، اسلام دست از سر ما بر نمی دارد،

این است که ما باید بمانیم و کاری مه می خواهیم انجام بدهیم ، باید مشغول یک مطلب باشد

و آن عشق است. اگر عاشقانه با کار پیش بیایی به قطع هیچ وقت بریدن وعمل زدگی

و خستگی برایت مفهوم پیدا نمی کند.

 

 

-------------------------------------------------------------------------------  

 

 

 

 

 ---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------

 

 

--------------------------------------------------------------------------

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

  

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








طبقه بندی: وصیت نامه شهدا، ،
نوشته شده در تاریخ 1 فروردين 1398 توسط خادم الحسین